Reklamation

Du bedes venligst gennemgå din vare, hvor du sikrer dig, at alt er som det skal være, inden du tager din vare i brug. Hvis du er i tvivl om noget ikke er som det skal være, bør du følge vores procedure nederst på siden.

Opdager du en reklamation, bedes du sende et billede af fejlen/manglen til info@karat24.dk.

Skulle de leverede varer vise sig at være behæftet med mangler for hvilke webshoppen er ansvarlig, påtager webshoppen sig alene og efter eget valg, enten en justering, reparation eller omlevering inden for en rimelig frist eller giver et forholdsmæssigt afslag i købesummen. Du har som kunde 2 års reklamationsret på produkter, som kan dokumenteres at være købt hos Karat24.dk.

Hvis du opdager en reklamation, bedes du følge denne procedure:

1. Send et billede af reklamationen til kontakt@karat24.dk

2. Vi vil herefter kontakte dig for at finde en løsning.

Vi håber, du fandt svar på dit spørgsmål. Hvis ikke, er du velkommen til at kontakte os på 99 33 66 60 eller kontakt@karat24.dk